Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Selasa, 20 November 2012

MARI BANTU PALESTIN.....DOAKAN UNTUK MEREKA






Dana Sumbangan & Derma
Bank Islam: 12029010047880
Maybank: 562263010787
...
Bank Muamalat: 12070005133717
RHB Islamic Bank: 21245760004907
Bank Rakyat: 22-080-619592-2
Tabung Wanita & Kanak-Kanak Palestin | Bank Islam (M) Berhad: 1202-9010-0598-95
 
 
YA ALLAH YA TUHANKU ENGKAU selamatkan rakyat2 palestin disana yang sedang menderita ..YA ALLAH.....JIKA MEREKA MATI YA ALLAH...MATIKANLAH MEREKA DENGAN SYAHIDMU,MASUKKAN LAH MEREKA KE DALAM SYURGA YA ALLAH...satukan lah orang ISLAM musnahkan rejim pengganas zionis Israel LAKNATULLAH!!!...
Doa untukmu Gaza~
"Ya Allah...
saudara2ku di GAZA wafat...maka ampunilah semua dosa-dosanya...masukkan saudaraku kedalam golongan Syuhada...serta masukkan ke dalam Syurga-Mu..Ya Rahman Ya Rahim...berilah kesabaran pada keluarga yang ditinggalkan...berilah kekuatan lahir dan batin..
Ya Rabbul Izzati..
turunkanlah bala tentara langit-Mu untuk menghancurkan Israel.. mereka dengan telah nyata-nyata mengabaikan keberadaan-Mu..dan mereka akan menghancurkan Gaza..turunkanlah pertolongan-Mu Ya Allah...hancurkan Israel, seperti ketika Engkau menghancurkan tentera Abrahah..
Ya Allah...
berikanlah kemenangan kepada pasukan-pasukan Muslim Palestin dalam menghadapi serangan Yahudi Israel...yang nyata-nyata telah membuat kerosakan di muka bumi-Mu ini Ya Allah..mereka melarang negara-negara Muslim memiliki senjata2 nuklier...tapi mereka nyata-nyata mengembangkan senjata-senjata nuklier pemusnah, yang siap di luncurkan setiap saat, untuk menghancurkan umat Muslim..
Ya Allah YaIllahi...
Halangi-lah pandangan tentera jet tempur Israel...sehingga mereka menjatuhkan bom di wilayah mereka sendiri...hancurkan-lah pasukan darat mereka, seperti ketika Engkau memberikan kemenangan kepada Rasulullah Muhammad SAW, saat menghancurkan pasukan kafir Quraisy... 
Ya Muhaimin..
berikanlah kemenangan kepada para Mujahidin Palestin, seperti ketika Engkau memberikan kemenangan besar kepada pasukan Salahuddin, ketika menghancurkan bala tentera salib...satukanlah paksi-paksi yang terpecah di Palestin, agar mereka istiqamah menghadapi Israel..
Ya Allah Yang Maha Penyayang...
saudara-saudara kami sudah berjuang, dengan segala cara menghadapi zionis Israel...dengan sekutu Amerika yang selalu membantu mereka...hancurkanlah kedua bangsa ini seperti Engkau menghancurkan kezaliman dan kesombongan Firaun.

Ya Allah..
Kabulkan doa kami ini..AMIN 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...