Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Ahad, 28 Oktober 2012

1 HARI 1 AYAT - NASIHAT KUBUR

NASIHAT KUBUR

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
1). Aku adalah tempat yang paling gelap di antara yang gelap, maka terangilah aku dengan TAHAJUD ...

2). Aku adalah tempat yang paling sempit, maka luaskanlah aku dengan ber SILATURAHIM ...

3). Aku adalah tempat yang paling sepi maka ramaikanlah aku dengan perbanyak baca AL-QUR'AN ...

4). Aku adalah tempatnya binatang-binatang yang menjijikan maka racunilah ia dengan Amal SEDEKAH ...

5). Aku yg mennyepitmu hingga hancur bilamana tidak Shalat, bebaskan sepitan itu dengan SHALAT ...

6). Aku adalah tempat untuk merendammu dengan cairan yg sangat amat sakit, bebaskan rendaman itu dengan PUASA ...

7). Aku adalah tempat Munkar & Nakir bertanya, maka persiapkanlah jawapanmu dengan perbanyakkan mengucapkan Kalimat "LAILAHAILALLAH"...

Semoga Bermanfaat dan Penuh Keberkatan dari Allah ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...