Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Ahad, 30 Jun 2013

HASIL TANGKAPAN TERBAIKKKK..............3 H 2 M PULAU PERHENTIAN

Last entry percutian di Pulau Perhentian selama berada di sana selama 3H2M inilah dia hasilnya. Tak lengkapkan kalau kita pergi bercuti kalau tidak menghabiskan duit poket untuk di bawa pulang ke KL. Pada saya mesti ada benda yang perlu saya bawa balik tak kiralah murah ke mahal ke yang penting mesti saya suka dan ada value kenangan. Saya ni bukanlah jenis kaki shooping tapi jenis yang lebih suka berjalan-jalan sambil menikmati keindahan dunia ciptaan Allah. Tapi kalau saya dah berkenan kat sesuatu benda yang saya suka saya akan cuba dapatkan juga. Selepas bersuka ria dan bersantai sakan sampai muka dan badan pun sama-sama gelap sempat juga saya merembat beberapa helai tshirt untuk saya dan anak buah kesayangan saya. Untuk diri saya aje 3 helai tshirt menjadi koleksi saya semua. Hitam, coklat dan pink. 2 daripadanya tshirt I LOVE dan sehelai GO PERHENTIAN. Sejak-sejak suka beli tshirt I LOVE ni dah mula jadi hobi pulak mengumpul tshirt I LOVE. Sekarang ni kalau sesiapa aje pergi bercuti ke atau jalan-jalan saya akan kirim baju tshirt I LOVE. Di Jeti Kuala Besut saya juga beli key chain dan fridge magnet. Semua ni memang hobi saya sebelumnya yang suka mengumpul. Tak lupa juga saya berikan untuk kawan-kawan office dan keluarga saya. Untuk mak tersayang saya belikan asam bergula yang menjadi kesukaan mak saya. Biasalah dah sampai kat Terengganu ni keropok mestilah beli cuma tak dapat nak beli keropok longsong dan sata sahaja tak apalah lain kali kalau datang sini saya akan pastikan keropok longsong dan sata mesti dapat. Bunyi macam orang kempunan aje.
 
 
Macam-macam tshirt berjaya saya rembat.....yang warna oren dan maroon tu khas buat untuk anak buah kesayangan saya tu.....yang lain siapa punya lagi kalau bukan saya yang gileerrrr t shirt ni
 

Key chain dan fridge magnet tu semua dah diberikan kepada adik beradik saya dan kawan baik saya.......untuk saya dapat bawa balik ke KL dan bagi kat adik beradik pun dah cukup membahagiakan saya......


Asam bergula ni satu kemestian kalau balik Terengganu adik ipar saya mesti belikan untuk mak mertuanya sebab mak saya memang suka sangat makan asam bergula ni. Asam bergula ni khas untuk mak tersayang saya

 
Keropok-keropok ni pun dah selamat bagi kat adik beradik saya dan kawan baik.
 


 
Tu dia gilerrr t-shirt sekali rembat sampai 3 helai.....yang penting puas hati...ada aku kisah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...