Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Khamis, 16 Oktober 2014

Clearskin Pore Penetrating Black Mineral Mask....Masker lumpur

Semua orang pernah pakai mask mukakan. Tak kiralah produk jenis apa yang berlambak dipasaran sekarang ni tapi yang pasti cara paling nak jimat duit untuk hilangkan2 bintik hitam dan putih di muka ni pakailah mask. Agak2 kita2 ni yang x seberapa mampu nak g salon kita gunalah mask muka. Seperti saya ni yang sememangnya suka yang murah tapi berkesan. Ialah kegunaan mask ni selain membersihkan muka serta menanggalkan sel2 kulit mati boleh juga mengecilkan pori2 dan juga mencerahkan kulit muka. Boleh juga membantu menghalus, melembut dan mengatasi masalah kulit tona tidak sekata, kesan terbakar dan boleh menyerap lebihan minyak dengan berkesan. 


Clearskin Pore Penetrating Black Mineral Mask produk Avon


Blak mineral mask kaya dengan antioksidan dari lumpur, arang, kolagen serta sumber mineral bagi mengurangi tanda2 penuaan seperti kedutan halus, menganjalkan kulit, melembap dan kulit lebih tegang.  Rasanya semua black mask dipasaran mempunyai semua kelebihan seperti itukan. Saya paling suka sangat gunakan produk avon ni kiranya dah jatuh cinta pandang pertamalah. Clearskin Pore Penetrating Black Mineral Mask sesuai sangat dengan kulit muka saya. 




Biasanya saya gunakan mask ni 2@3 kali  seminggu waktu yang paling saya suka pakai ketika santai2 sedang menonton tv. Ketika itulah terbaik sambil relax2 tonton tv sambil rehat2kan badan. Lepas pakai tu basuh muka dengan air bersih dan hasilnya memang perfect. Masa inilah yang paling saya suka muka akan kelihatan bersih dan lembut bila disentuh. Kalau tak percaya cubalah. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...