Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Isnin, 27 Oktober 2014

Jualan penghabisan stok Jakel......

Dapat tahu Jakel adakan jualan penghabisan gudang terus serbu hari jumaat lepas. Ya ampun ramainya umat manusia ni kalau ada sale. Punyalah sesak sampai nak pilih pun susah. Tapi memang gila2 punya sale. Rambang mata. Nasib baiklah saya ni jenis yang bukan suka sangat beli kain kalau ada keperluan atau rasa nak ada kelainan sikit baru beli. Tapi hari jumaat hari tu terjebak jugalah. Walaupun pada niat asalnya nak cuci2 mata aje nak tengok sangat murah bebenor ke. Ialah orang kata jualan penghabisan gudanglah katakan mesti murah giler punya macam mydin di Jalan TAR dulu masa nak tutup kedai jual giler2 harga punya sampaikan setiap kali ada masa mesti nak singgah Mydin nak beli mana berkenaan di hati harga tahap runtuhlah katakan.  Lain cerita dah ni sebenarnya nak cerita pasal jualan penghabisan stok kat Jakel tu. Apa yang saya tahu Jakel ni dah buka cawangan baru dan lebih besar lagi. Kat belakang Jakel lama tu juga tapi lagi besar dan cantik bangunannya. Itu sebablah dia kasi harga runtuh nak kasi clear semua stok kat Jakel yang lama tu. 

Sambil2 cuci mata tu sempat juga tanya kat pekerja2 Jakel tu sampai biler sale jumbo ni. Di orang kata sampai habis semua kain2 kat Jakel ni. Sebab nanti Jakel baru tu mereka bawa masuk kain2 yang baru. So apa lagi kawan2 semua, kakak2,  makcik2, adik2, mak2, pakcik2, abang2 selain kain untuk perempuan, baju melayu pun ada sale termasuk kain untuk buat baju melayu. Macam2 ada termasuk jugalah langsir, cadar dan apa sahaja yang ada kat Jakel tu semuanya sale giler2 cuma pekerja kat situ aje yang bukan untuk sale ye.

Cuci2 mata terkenan pulak kain ciffon tu yang terembat 2 pasang termasuk inner sekali. Murah giler harga inner ni semeter RM1.50. Kau boleh dapat kat mana2 ke. Rasa2nya kalau lama2 lagi,  lagi murahlah mungkin boleh turun harga yang tak masuk akal punya. Boleh beli sekarang untuk stok raya tahun depan. Segala ciffon, creepe, cotton, songket, berbunga2, plain, kotak2, bercorak2, batik semuanya sale. Ohhhhhh....tidakkkkkkkkkkk mana satu nak beli ni.






Akhirnya jumpa juga yang bekenan di hati. Dapat rembat 2 pasang. Lepas ni boleh beli lagi selagi Jakel tu belum tutup. Jom semua kita serbu Jakel. Bagi yang tahu kat mana Jakel tu senang aje. Biasa pergi Mydin kat Jalan TAR kan. Bangunan belakang tu aje bersebelahan dengan Mybank dan CIMB. Nampak Maybank tu maknanya dah dekatlah dengan Jakel. Selamat membeli belah semua. Pilihlah yang mana berkenan di hati. Tapi ingat semua shopping tu shopping juga tapi belilah ikut keperluan jangan membazir. Membazir itu amalan syaitan. Nak tahu lebih berkenaan Jakel sila klik sini



Alamat JAKEL
Wisma Jakel Kuala Lumpur No. 209-212, Jalan Bunus Off Jalan Masjid India, 50100 Kuala Lumpur.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...