Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Selasa, 14 Oktober 2014

Wet Wipes tisu.... sangat2 berguna

Sejak kawan kenalkan wet wipes tapi dah tak ingat jenama apa sejak itulah dah terjebak suka gunakan wet wipes selepas bermekap. Ala tisu yang boleh menanggalkan mekap tu. Senang nak tanggalkan makeup bila nak solat. Lepas guna wet wipes rasa muka bersih dan sebelum dicuci dengan pembersih. Di tambah pulak setiap wet wipes ni ada harumannya. Sungguh wangi tu yang suka guna. Kadang-kadang kalau berjalan terlupa nak bawa pembersih muka sbb dalam handbeg tak tersenarai pembersih muka. Masa nilah wet wipes tisu berguna dan sangat membantu. Bila ada wet wipes ni senang aje masukkan dalam handbeg dan boleh jadi pembersih muka. Lepas guna kita akan rasa muka tu dah bersih cuma guna air aje untuk bersihkan dah boleh ambil wuduk. Senangkan dan mudah tak perlu nak mengusung pembersih muka ke hulu ke hilir dalam beg.

Saya ni jenis yang suka beli yang murah tapi memenuhi citarasa saya. Wet wipes guardian ni saya beli di guardian. Harga sebenar RM 5.90 untuk 3 pack. 3 pack ni ada yang hanya untuk satu haruman sahaja. Kalau saya suka beli yang campur2 ada 3 haruman ada 3 pack. Wet wipes guardian ada 3 haruman termasuk apple, rose dan sea breeze with vitamin E & Aloe dan susu pembersih. Saya paling suka haruman rose. Baunya yang harum dan segar. Sebenarnya mana2 wet wipes ni ada macam2 haruman terpulang kepada anda semua suka yang mana. Jangan ikut saya suka yang murah. Masa saya beli ada promotion 3 pack RM 3.45 diskaun 40%. Apa lagi belilah banyak2 sbb murahkan. Bukan selalu dapat diskaun.


Haruman apple


Haruman Rose



Haruman Sea Breeze


Dalam pasaran ada banyak wet wipes tisu macam2 ada seperti antabax, johson & johson, simple, biore, kleenex dan pelbagailah. Mungkin ada yang saya tak sebut apa yang anda gunakan. Gunalah apa saje produk yang berkenan dihati. Tepuk dada tanya selera.



ada 3 pax dalam bungkusan tersebut. 1 pax terdapat 10 keping tisu wipes boleh pakai untuk seminggu bergantung kepada kekerapan kita menggunakannya. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...