Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Khamis, 19 September 2013

KOLEKSI FAR AWAY........tidak lengkap diri ini tanpamu


Koleksi peribadi yang semestinya ada. Suka sangat dengan Avon ni. Senang di cari dan harganya pun mampu milik. Dari dulu memang setia dengan koleksi peribadi Avon ni. Walaupun macam-macam yang Avon keluarkan produk setiap tahun tapi yang Far Away ni memang tetap setia. Sampaikan dealer yang menjual produk ni dah tahu kalau saya datang nak beli. Tak perlu cakap dealer tu dah tahu apa produk saya nak. Setia yang satu. Setia sesangatlah tuuuuuuuu. Suka sesangat dengan harumannya....


Nabi s.a.w bersabda "Siapa saja perempuan yang memakai minyak wangi kemudian keluar ke masjid nescaya tidak diterima solatnya sehingga ia mandi dahulu (membersihkan dirinya dari wangi-wangian tersebut)." (Sahih riwayat Ibnu Majah dari jalan Abu Hurairah) 

"Wahai anak-anak Adam, pakailah pakaian kamu yang indah berhias pada tiap-tiap kali kamu ke tempat ibadah (atau mengerjakan solat), dan makanlah serta minumlah, dan jangan pula kamu melampau, sesungguhnya Allah tidak suka akan orang yang melampaui batas." Al-A'raaf, ayat 31”
Apa-apa pun yang kita lakukan niatkan diri kerana Allah. Jangan sekali-kali untuk menarik perhatian manusia atau untuk dipuji. Di bolehkan memakai haruman untuk menghilangkan bau dan untuk mengelakkan tidak keselesaan.
hadis Rasulullah s.a.w yang bermaksud:
“Sesungguhnya Allah s.w.t adalah Maha Indah dan menyukai keindahan.”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...