Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Selasa, 30 April 2013

LUNCH DI FOOD COURT MAJU JUNCTION - Beef Tanpiyyaki

Semalam lunch makan di Food Court Maju Junction. Sebenarnya Food Court kat sini terus teranng saya cakap tak menepati selera saya. Kurennnglah sikit bak kata budak-budak muda sekarang. Cuma satu food court tu aje yang bolehlah hhhhhhh. Itupun sebab food court sediakan masakan panas. Kalau nasi campur memang tak sesuaiiii ler dengan tekak saya. Biasanya kalau pergi ke Maju Junction lebih suka makan fast food sebab makanan tu ajelah yang boleh masuk tekak ni. Nasib baiklah kat sini banyak makanan fast food. Ada KFC, Pizza Hurt, Kenny Rogers, ayam Penyet dan Secret Recipes. Biasanya kalau pergi food court kat atas tu saya biasanya order makanan panas kat satu kedai tu kat hujung sekali dan kat belakang tak ingatlah nama kedai makan tu.  Suka makan nasi putih dan tomyam kadang-kadang tu order juga beef tanpiyaki ada juga chicken tanpiyaki dan black papper. Semalam saya order beef tanpiyaki.


Inilah dia daging tanpiyaki bersama nasi putih bersama sos dan kicap.


Menu tengahari hari ini daging tanpiyaki dan air tebu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...