Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Isnin, 1 April 2013

JOHOR PREMIUM OUTLETS - Hari Pertama jalan2

28 MAC 2013 - HARI PERTAMA
 
Pagi tu sebelum bertolak ke destinasi yang kami nak tujui kami bersarapan dulu. Penting oiiiiii sarapan ni. Isi perut dahulu di Komuniti dekat dengan rumah kami. Lepas sarapan barulah kami bertolak dari Pandan Indah pada pukul 9.00 pagi. Kalau diikutkan destinasi pertama kami di Tangkak tapi disebabkan masalah komunikasi kami  tak dapatlah kami ke sana. Dah masuk tol Tangkak tapi terpaksa dibatalkan sebab sebuah kereta kawan kami yang lain dah terlajak ke depan. Terpaksalah kami  mpusing balik dan teruskan perjalanan kami untuk destinasi yang ke dua. Dalam pukul 1.00 kami dah sampai di Hentian Rehat Machap. Kami rehat untuk makan tengahari dan solat jamak Zohor dan Asar sebentar. Selepas rehat kami memulakan perjalanan semula.
 
Dalam pukul 2.30 kami pun sampai di destinasi pertama (sepatutnya ke dua) kami di Johor Premium Outlets (JPO).Dari jauh kami dah nampak papantanda JPO.  Akhirnya kami sampai juga ke JPO. YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. JPO kami dah datang.

 
 
Dalam JPO ini macam-macam ada kedai-kedai jualan. Dari kasut, beg, minyak wangi, baju, vallet, coklat dan berbagai macamlah. Kalau masuk JPO ini memang sediakan duit ajelah. Kalau orang yang jenis suka bershoping ni memang inilah tempatnya. Kalau tak ada duit setakat window shoping pun jadilah.

 
Semua kedai barangan berjenama. Sediakan duit ajelah kalau nak beli.


Rambang mata oiiiii masuk kedai-kedai yang macam ni.....tak beli rugi...


BONIA DAN OROTON......Kedai kasut, baju , vallet, beg dan macam-macamlah......pilih aje yang mana berkenan dihati
 

Kedai pakaian memang bajunya cantik-cantik tapi bukan citarasa saya
 

Kedai yang dah berkenan sangat kat handbeg tu. Tapi apakan daya bujet lari

 
Beg yang menjadi idamanku tapi tak dapat beli......ada pelbagai warna merah, kelabu, purple, coklat, pink dan biru. Saya idamkan yang warna merah atau coklat. Tengok ajeler.....
 


 

Macam-macam barang berjenama ada di sini. Masuk ada kedai beg, kasut, vallet dah terbau kulit. Sahlah kedai original. Puas hatilah tengok barang-barang kat sini. Terliuh jugalah sebab tak beli. Tak cukup bujet oiiiii....Dalam banyak-banyak kedai tu memang ada satu kedai yang yang saya dah berkenan. Masa nak datang sini memang dah ada simpan angan-angan nak beli handbeg merangkap beg galas. Dah jumpa dan dah berkenan tapi harga makkkkkk aiiii RM 600.00 dah diskaun pun masih tak mampu lagi. Lagi bujet ahhhhhh...Tengok ajelah beg tu. Beg yang dah lama menjadi idaman. Beg 2 in 1. Tak ada rezeki nak beli.....Kempunan telur tembakul lah. Hahahaahha ada hati nak beli barangan berjenama. Seronok dan habis duit. Tapi saya tak habis duitlah sebab dah bujet.



Dah penat window dan shoping rehat sebentar hilangkan penat. Akhirnya kawan serumah dapat juga vallet idaman beliau....

Selepas semuanya dah seronok bershoping sakan dan dapat apa yang dikehendaki kami pun mula meneruskan perjalanan ke destinasi ke 3 kami ke Johor Baharu. Dalam pukul 6.30 kami pun sampai ke hotel penginapan kami di SURIA CITY HOTEL JOHOR BAHARU. Masa untuk rehatkan badan dan meneruskan destinasi kami yang ke 4 ke UNIVERSAL STUDIO SINGAPORE. Zaaazzzzzzzzzzzzzz.....tunggu kami datang esok pagi





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...