Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Khamis, 27 Disember 2012

MASK MUKA............MASA UNTUK MANJAKAN MUKA

Masa untuk manjakan muka. Selalunya suka pakai yang murah2 aje. Sebab pakai buangkan. Walaupun murah tapi memang sesuai dengan kulit muka. Tak suka beli yang mahal-mahal. Kalau ada jual yang murah suka beli banyak2 dan boleh pakai untuk beberapa lama. Sebab nak tunggu yang ada murah payah sikitlah. Biasa suka pakai mask ni seminggu 2 kali. Tapi kadang-kadang seminggu sekali. Pernah sebulan sekali sebab stok mask dah habis. Bila nak beli mask cari masa yang ada jual sale. Hari tu pergi BTS kat Sasa adalah jual sale mask ni. Tu yang beli. Mask ni macam-macam produk pakai. Tapi setakat ni memang sesuai dengan muka. Suka sangat pakai mask ni salah satu sebabnya dapat hilangkan stressssssssss dan bila pakai nyaman dan rasa tenanggggg. Hilang sekejap masalah.



Mask dari timun, madu, teh hijau dan lavender. Suka dengan buah-buahan dan bunga-bungaan.


Kelebihan MASK
1. Menegangkan kulit muka..rasa pejal dan bergetah.
2. Untuk menutup liang-liang pori, yang mana, kita terdedah dengan peluh, haba, debu, yang buat liang pori2 kita tersumbat. Bila kita pakai masker ni dia boleh segarkan kulit wajah.
3. Melembapkan kulit wajah. Di dalam masker ada bahan yang mana boleh melembap dan melembutkan kulit wajah kita.
4. Boleh hilangkan stress! bila kita pakai mask duduk atau baring diam-diam sambil tengok tv ke atau dengar radio, ambil mood..rasa cam relax je, hilang masalah.....rasa tenang dan damai....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...