Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Rabu, 2 April 2014

Love you ayah dan ibu......


Gembiranya hati Irshad dapat basikal panda. Tunggu irshad pandai jalan ye ayah ibu. Tak yah lagi nak sorong irshad kat basikal ni. Nanti irshad dah boleh kayuh sendiri.





Abang Ngah pun dapat juga basikal baru. Yohoo spot rim basikal bang ngah warna hijau. Dah macam kereta racing. 





Abang Long pun dapat juga. Baru adil kan ayah bagi kami semua hadiah. Kami janji akan jadi anak2 ayah dan ibu yang terbaikkkkk. InsyaAllah


Terima kasih ayah sebab bgi kami semua basikal baru.......yohooooo....kami semua suka sangat. Moga ayah sentiasa murah rezeki dengan rezeki yang halal lgi berkat. Moga kami juga jadi anak2 yang menjadi harapan dan kebanggaan ayah dan ibu. Moga kehidupan kami sekeluarga sentiasa dalam keberkatan dan rahmat Allah. Sayang ketat2 sangat pada ayah dan ibu. Terima kasih sebab besarkan dan didik kami 3 hero ni dengan kasih sayang. Kami tahu bukan mudah ayah dan ibu nak membesarkan kami dengan kerenah kami 3 hero ni yang bermacam2 perangai. LOVE you ayah dan ibu. Moga kasih sayang kami semua sampai ke syurga. AMIN



Ya Allah, ampunilah dosa-dosaku serta kedua ibu bapaku dan kasihanilah mereka keduanya sebagaimana mereka memelihara dan mendidikku di masa kecil. (Al-Isra: 24)

Ya Tuhanku, berilah aku petunjuk agar aku dapat mensyukuri nikmat-Mu yang telah Engkau limpahkan kepadaku dan kepada kedua orang tuaku,  dan agar aku dapat berbuat kebajikan yang Engkau redhai, dan berilah aku kebaikan yang akan mengalir sampai kepada anak cucuku. Sungguh aku bertaubat kepada-Mu dan sungguh aku termasuk orang muslim.(al-Ahqaf: 15)








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...