Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Jumaat, 21 Mac 2014

PEMINAT NOVEL.....I don't believe

Bukanlah peminat tegar novel sebenarnya. Baca pun kalau ada sesiapa yang beritahu jalan cerita best baru berminat nak baca. Seingat saya baca novel ini pun boleh dikira dengan jari. Jarang-jarang bak kata P. Ramlee. Bukan peminat setia novel. Ini pun yang saya ingat baca setakat ini 3 novel ini ajelah. Itupun sebab penonton setia drama yang telah di adaptasikan ke drama tv.
 
First novel CINTA KAU dan AKU. Terjerat nak baca novel ini sebab follow cerita drama di TV1. Novel ini pun pinjam atas ehsan kawan serumah.




Novel ke 2 THE WEEDING BREAKER. Di adaptasikan ke drama Ariana Rose di TV3. Drama ni memang buat semua peminat di Malaysia ni gileer menontonnya. Termasuklah saya sanggup tunggu setiap hari dari isnin hingga jumaat. Memang terbaikkkkkkklah drama ni. 5 star untuk team Pena Creative dan pelakon-pelakon terbaik Ariana Rose terutama Nur Fathia, Keith Foo, Nabila Huda, Hisyam hamid, Arja Lee. Barisan pelakon yang mantap dan hebat.



Tapi memang tak masuk akal biler first time dalam hidup saya terbeli novel KERANA MAHALNYA SYURGA. Hahahahaahaaa memang tak percaya. Dah habis baca novel. Terkejut juga bila dapat tahu penulisnya seorang lelaki. Biasanya penulis novel kebanyakkan wanita. Walaupun bukan peminat tegar novel tapi ambil tau jugalah


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...