Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Jumaat, 28 Mac 2014

JALAN-JALAN CARI MAKAN...LUNCH DI MEAL STATION MAJU JUNCTION

Lunch di Meal Station Maju Junction........Biasalah saya dan rakan kalau dah bosan makan nasi campur kami berdua selalu cari makan tengahari di tempat-tempat yang lain sikit. Dah banyak kalilah kami makan kat Meal Station Maju Junction ni..Macam-macam ada tapi saya biasa suka order set nasi lemak tu. Memang sedap.


Saya order air hazelnut Whitecofee harganya RM 4.00



Yang ini untuk set lunch express. Boleh pilih nak makan apa



Bagi yang tak suka makan nasi atau makan benda yang berat. ada macam-macam menu yang simple2. Boleh pilih yang mana satu berkenan di hati.

 
Menu untuk air buah pun ada
 
 
 
Jengggggg.....nasi lemak kesukaan saya Meal Fried Chiken RM 10.90. Kalau datang sini mesti order yang ini.
 
 
Untuk set mee pun ada. Tapi saya tak pernah cuba lagi.
 

Untuk yang panas dan sejuk.


Menu sandwich dan bakar pun ada.


Yang ini menu yang paling saya gemari.


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...