Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Isnin, 4 Februari 2013

CUCI MATA DI PESTA BUKU PWTC

Cuti hari Wilayah hari tu pergilah ke Pesta Buku di PWTC. Hari Jumaat hari tu pergi bersama dengan kawan baik. Hari Ahad pergi pulak dengan kawan serumah. Biasalah saya bukannya penggemar buku tapi memang suka jalan-jalan sekadar tengok-tengok buku-buku yang dipamerkan. Temankan kawan dan rakan serumah yang sememangnya penggemar buku.


Saya paling suka tengok gerai yang ada jual buku-buku agama. Dapatlah rembat satu cd agama. Tu ajalah yang berkenan di hati setakat ini.


Tak sangka pulak masa tengah kusyuk belek-belek buku dan majalah tiba-tiba ada pengumuman istimewa kehadiran pelakon-pelakon JUVANA. Apa lagi pergilah jumpa. Sporting gileer diorang berdua ni.....Tu dia Adam Syah dan Syazwan Zulkifli. Saya suka kamu berdua berlakon.


Sempat jugak posing dengan mereka berdua. Bolehlah....

Lepas aje habis borong beli buku-buku tu kami terus pergi ke pameran karya MAMBONG. Pameran karya tu kat bawah aje. MAMBONG ni bapa kepada pelakon baru Ema Mambong dan Cha cha Mambong kalau tak silaplah......Cantik karya-karya En. Mambong ni






Itulah karya-karya en. Mambong berkenaan Kesultanan Mealyu Melaka. Memang cantikkan karya-karyanya. Ada seni dan sejarah yang tersendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...