Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Selasa, 7 Mei 2013

FRIDGE MAGNET OH FRIDGE MAGNET.......


Saja nak kongsi dengan anda semua hobi dan minat terbaru saya ialah mengumpul fridge magnet......hahaha..orang lain dah berkurun lama...saya baru nak berjinak-jinak. Ini semua disebabkan pemberian kawan-kawan. Dulu kalau dapat suka simpan aje tak terfikir nak letak kat peti ais.  Semuanya gara-gara 5S kat office bila dah sisih, susun, seragam tu yang terlekatnya magnet tu kat peti ais. Hobi ni baru jer bermula awal tahun ni.. jadi masih banyak ruang kat fridge tu untuk dipenuhkan! hahaha setakat ni berkongsi dengan rakan serumah fridge magnet untuk diletakkan di peti ais rumah kami. Sekarang ini kami berdua berlumba-lumba siapa yang paling banyak sekali kumpul fridge magnet kat peti ais kami. Baru terasa seronok kan biler nak buka peti ais aje terpandanglah beraneka macam dan rupa fridge magnet kami. Kalau tengah tension pun boleh hilang sekejap masalah. Boleh buat terapi minda betullah fridge magnet ni.  
Entahlah nampak comel dan menarikkan fridge magnet ni. Mengingatkan kita kepada kenangan ketika mengunjungi sesuatu tempat walaupun dikatakan kita hanya singgap sekejap aje tempat tu sekurang-kurangnya pernahlah jejak. Sebelum ni suka kumpul key chain tapi itu dah jadi hobi nombor dua. Sekarang ni dah banyak fridge magnet yang terus melekat macam getah aje kat peti ais. Pada saya yang macam ini lagi senang dan selamat kalau jatuh pun confirm tak pecah dan tak tertanggal magnetnya. Sekarang ni pun kalau nak beli fridge magnet cari yang macam getah tapi kalau yang biasa ada magnet pun tetap beli sebab cantik. Yang penting pada saya nampak menarik, cantik, murah dan comel.
Kalau kawan-kawan nak cari pelbagai fridge magnet pergilah ke Centrel Market. Semua orang tahu Centrel Market ni syurga bagi pelancong untuk membeli cenderahati. Kalau yang duduk kat KL tu tak tau kat mana Centrel Market tu tak payahlah duduk KL buat malu orang KL ajelah. Nak pergi ke Centrel market ni senang aje naik LRT Putra turun Masjid Jamek atau Pasar Seni kalau naik LRT turun aje kat Masjid Jamek kemudian jalan kaki. Tak jauh dekat aje pandang permandangan kiri kanan dah sampai Centrel Market. Kalau naik bas pun semua berhenti di Centrel Market ni. Puas hatilah kalau nak cari fridge magnet kat sini sebab memang cantik dan puas hati. Harganya semua standard tak ada mahal tak ada murah sebab semuanya sama harga. Harga telah dipantau. Selain fridge magnet ada juga jual bermacam-macam cenderahati yang lain. Pilih aje yang berkenan di hati.
 
Macam-macam ada kat peti ais tu yang kat atas tu dah penuh yang kat bawah tu masih dalam proses collection 
Fridge magnet yang baru keluar dari oven panas lagi baru beli kat central market. Cantikkan kalau jatuh pun tak pecah sebab plastik magnet.
Yang ni pun baru beli. Cantikkan paling suka yang baju kebaya tu.....

2 ulasan:

  1. Wah, dalam plastik lagi. Dik kalau nk tambah koleksi fridge magnet boleh join giveaway kak zu www.zuraida.com

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...