Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Isnin, 23 April 2012

IRFAN GENAP 2 TAHUN

Genap sudah Irfan 2 tahun. OHHHHH makin besar makin manja anak buah kesayangan sorang ni. Macam2 perangai dia buat. Mentang2 ramai yang sayangkan dia. Seronok melayan kerenah IRFAN.



Nyum, nyum, nyum sedapnya along makan. Memang Irfan suka makan lagi kalau makanan tu makanan pedas........






Abang Adam dan Abang Syahril.....along nak main bola..jom main dengan along.....nanti dah besar along nak main pasukan bola sepak negara.




Inilah anak yang menjadi harapan keluarga...Alahai rajinnya along tolong wan kat rumah. Tolong kemas rumah, sapu sampah buat sepah pun kerja along juga.




Tu dia buaian tempat along dan adik selalu main....Buaian ni ajelah yang mampu atuk buat untuk along dan adik main. Huhuhu sayang juga atuk kat along dan adik. Terima kasih ATUK



TERIMA KASIH wan dan atuk kerana menjaga along dan adik yang sangat nakal ini. TERIMA KASIH juga untuk Mak long dan sepupu along SYIMA yang tak jemu2 melayan kerenah nakal along dan adik. Buat sepupu2 abang adam dan abang syahril  TERIMA KASIH kerana sentiasa menghiburkan along dan adik. Buat mak cik tersayang walaupun berada jauh dari along dan adik. Kasih sayang makcik tetap along dan adik hargai. LOVE untuk semua.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...